Fika på sultans

Vart inte mkt gjort i skolan i dag då jag har fasnat på vissa tal och min lärare var inte i skolan. Så jag har mest suttita vid datorn samt lyssnat på mp3.

Pratade ialla fall med en utav lärarna om att jag tycker det är jobbigt att sitta där uppe då jag inte får någon arbetsro då det är som ett vuxen dagis med en massa chatter. Vi kom ialla fall överens om att jag bara behöver vara i skola från kl 8 fram till lunchen vid 12 tiden sen kan jag jobba hemifrån ifall jag vill mån - fred.

Drog ner på stan vid kvart i 3 för att köpa en kofta på kaphal som jag hade hittat sen gick jag runt i lite andra affärer ihop om att komma på vad jag ska köpa i julklapp till mina föräldrar.

Vid halv 4 mötte jag upp madde vid sultans då vi skulle ta en fika. Vart mkt skit snack, skrat och en massa prat om gammla tider. Sen efter ett tag så kom kim och gjorde oss sällskap.

Nu ligger jag halvdöd i soffan och tittar på teve efter att ha proppat i mig en massa mackaroner med ost o skink sås.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0