Fredagskvällen

Körde franken till julita vid 19 tiden och hade med mig natha som codriver. Sen när vi kom tillbaks in till stan så plockade vi upp waerner innan vi begav oss hem till annelie är det skulle vara lite party. När vi kom dit så försökte annelie och nina korka upp en vinflaska men det gick inget vidare förens waerner fick ryka in och hjälpa till.

Drog ner till krogen vid elva tiden, vart lilla krog för våran del. Täffade på henke och jesper där inne och efter ett tag så vällde det in med folk. Träffade på L och K där inne så jag slog mig ner med de och snackade en massa skit och hade jätte kul. Sen vart det en sväng till donkan vid halv 2 tiden och sen åkte natha och jag ut till julia för att hämta franken.

Naturligtvis så hade det ju börjat snöa under kvällen, det var pissigt jävla spårigt på vägen och som om inte det räckte så snöade det fortfarande så det vart till att ligga och trycka i 70 km/h. Vågade inte köra fortare då jag inte hade lust att sätta mig i något dike, bättre att det får ta lite tid och man kommer fram hel än att chansa och riskera sitt liv.

Kom hem till stan vid kavrt i 3, vart ett stopp på venezia för franken skulle ha mat sen vart det hem till honom och byta bil. När jag kom hem så vart det till att värma på lite thai mat innan det vart sängen för min del.

I dag/kväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, det visar sig vad som händer.

//

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0