Full fart framåt

I dag har jag först varit på möte uppe på lernia angående studier då jag vill plugga matte B så jag får betyg i det. Så på måndag 8.30 kör jag i gång med att plugga matte B för fulla muggar.

Åkte ner till arbetsförmedlingen och fyllde i lite papper så jag ska få mina pengar och efter det vart det en tripp till min frissa. Bokade in en tide den 7 december, då blir det till att klippa och att färga bort det träliga utväxten.

Åkte hem och fixade lite där hemma innan jag gick bort till coop och handlade det min mor och far skulle ha till middag. Sen åkte sophia och jag till vertinären och hämtade hem lily som hade opererat bort en tand som hon hande slagit av. Lilla grisen var lite hängig efter narkosen men inte så mkt som vi trodde hon skulle vara.

Åkte upp till willys vid 2 tiden med emmy för att köpa en massa onyttigheter till våran filmkväll som vi ska ha. Blir till att kolla på en massa skräckfilmer och snacka skit.

Nu sitter jag hemma hos sophia, hon bjöd på middag förut innan hon drog iväg till jobbet och nu sitter jag och myser med grisen som är helt utslagen. Blir inte många knop ikväll kan jag lova utan det blir mest bara till att slappa.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0