Happy girl

Var lite seg i morse när jag gick upp efter som jag satt uppe längre i går än vanligt då jag tittade på Doa som gick på teven. Den var lika bra som sist när jag kollade på den.

I dag så är matteläraren här och han har gått igenom de talen jag hade problem med så det ser rätt så ljust ut för tillfället vilket gör mig glad. Drar hem efter lunch sen och ska plugga lite hemma i stället.

Jag ska även passa på att uträtta lite andra ärenden. Lovade nämligen min mor att vi skulle åka upp till willys för att handla lite mat, sen måste jag åka förbi en sväng hemma hos kristoffer och kolla läget. Sen vid tre tiden ska jag åka och ta vaccinations sprutan mot nöffnöff influensan.

I morrn är det fredag och äntligen helg, på kvällen är det bio och fest som gäller. Hoppas på en lika bra utekväll som förr förra lördagen då det var bra folk och bra stämning. Men man ska väl inte hoppas på för mkt. Lördagen ska jag träffa elli och rebeckan, vi ska käka lunch och fika. Sen på kvällen kommer min skitgris på besök en stund.

//


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0