Ingen energi

Åkte hem efter lunch från skolan och det vart soffan dirket. Känner mig helt död i kroppen som om det inte finns någon energi alls.

Efter 1½ timmes teve tittande tog jag mig själv i kragen och kastade in en lass med mörka kläder i tvättmaskinen. När tvätten sen var klar och upphängde var det dags för middag och nu sitter jag i soffan helt orkeslös.

Jag borde plocka upp en massa kläder samt saker som ligger huller och buller i mitt rum men orken finns inte där. Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig men det är för tidigt för att sova för då skulle jag bara vakna mitt i natten och inte kunna somna om.

Nä ge mig vår/ sommar för den här årstiden nu tar snart nästan död på mig. Undra om man skulle kunna sova sig igenom de närmaste månadera fram tills våren kommer.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0