Krogen - bråk - fotbollsfest

Fredagskvällen spenderades en stund uppe hos sandrah och emil. Sen innan tio tiden körde jag ner barbro till harrys, följde med in en stund och kollade läget. Träffade på anna, jenny, clara och nathalie där inne. Sen vid elva tiden åkte anna och jag för att hämta upp natha och sen drog vi ner till krogarna på stan. Var inget speciellt roligt folk ute, hamnade på san marion sen när det stängde så höll det på att bli bråk mellan tvp iuc killar och måretn o lillen. Natha o jag drog med oss lillen o mårten till lilla krog efter mkt om och men så det vart inte bråk den kvällen.

Lördagen låg jag mest i soffan under dagen och var seg då hjärnan inte riktigt hade återhämtat sig från omställningen sen torsdags natten då jag var på bio. Pratade med emmy på msn om vi skulle hitta på något på kvällen. Bestämde oss för att dra ut till hävla där det var fotbollsfest så vid halv nio åkte jag ut med emmy o jerry i räserbilen. Mötte upp kristian, linnea, elli och en massa andra utanför fotbollslokalen. Drog upp til kristian en stund o lyssnade på musik innan festen skulle dra igång där nere i lokalen. Sen vart det ner till lokalen och vara lite social med resten utav folket. Åkte hem vid halv ett tiden och jag var skapligt trött när jag kom hem så jag somnade som en stock i sängen.

Söndagen tog jag det lungt, provade på att laga ett nytt matrecept till middag som vart rikigt bra. Sen vart ett en massa teve tittande och sen fick jag för mig att måla naglarna och efter att de hade torkat vart det sängen.

Idag är det måndag och skola, woohoo eller nått. Har ialla fall kommit en bra bit i matteboken vilket är bra men det känns som att det kommer bli en lång och seg dag. Men får väl ta små pausar och sätta mig här och nörda.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0