Snö

Var på arbetsförmedlingen i dag och hade möte med min handledare och jag kom ut färifrån med mer frågetecken än när jag kom dit. Ska sätta mig ner någon dag och tänka över lite saker, väga för och nackdelar mot varandra.

Annars så har dagen flytigt på i ett lungt tempo. Sophia kom förbi halv sju i morse och lämnade lilypilly som är lite snorrig. Stackars lilla gris men nu ligger hon i soffan och vilar efter våran promenad. Och naturligtvis så har det ju börjat snöa också. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte, tycker inte om snön när den inte ligger kvar och på köpet så blåser det som tusan.

Sophia kommer och hämtar lily sen vid fyra tiden och efter det ska jag åka och hämta upp natha och bege oss hem till kristoffers nya lägenhet och hjälpa honom bära saker. Sen ska vi iväg och handla en massa mat tills på fredagen.

Nu ska jag göra som lily och power nappa .



                                                   

                                                 Ingen utav oss gillade promenaden så mkt i blåste


 //M

 

 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0