Trött = grinig

Känner mig grymt trött men det är dock en aningen för tidigt att gå och lägga sig så nu är jag små grinig istället. Jag har en tidens till att kunna bli grinig när jag är trött speciellt när jag har suttit i skolan flera timmar och pluggat. Jag är inte trött i kroppen men hjärnan är som skumgummi och vill inte riktigt vara med.

Vart ialla fall en aningen piggare när jag släpade in mig i badrummet och tvättade håret. Nu sitter jag här framför datorn samt teve och bara degar.

Håller på att kolla på olika mobiltelefoner då jag är rätt så sugen på en ny mobil med touch screen men vet inte vilket märke samt modelljag vill ha. Är lite sugen på en iphone som tobbe har men samsung och LG har oxå grymt snygga touch screen mobiler. Men det blir nog ingen ny mobil förens mitt abonnemang har gått ut i slutet utav september men man vet ju aldrig.

Nä kanske skulle fixa en lunchlåda så jag har något att tugga i mig till lunch i morrn.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0