God natt..?

Körde natha förut till ericsson eller rättare sagt en lokal där brevid för hon skulle vaccinera sig. Hon överlevde och har ännu inte fått några biverkningar kan jag medela. Efter det åkte vi till sultans och tog en kvällsfika.

Sen när jag kom hem vart det en promenix med lily och efter det så vart det soffhäng. Jag övervägde att gå bort en sväng till harrys ikväll och kolla läget med jag hoppar över det. Känner mig inte rikigt på "party" humör utan soffan lockar mer än att först gå ut i kylan för att komma dit och sen vara bland en massa fulla människor.

Är faktiskt lite onyttig och äter chips nu men det tänker jag träna bort i morrn då natha och jag skaköra järnet nere på friskis och svettis. Funderar starkt på att gå och lägga mig nu.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0