Inte skrivit på ett tag..

Så nu att jag inte har skrivit sen i torsdags men men då var jag hundvakt åt lily på kvällen annars spenderades dagen med att lyssna på musik och läsa en bok.
Fredags gjorde jag inte så mkt på dagen, på kvällen vart det en sväng till harrys med natha och kristoffer.
Sen tog vi även en tur ner på stan och kollade lilla krog, san marino och picasso där det sist nämda var bäst.
Det var svinkallt ute, en massa fulla och högljud 18-åringar drog runt på stan så det var mkt skönt att komma hem till sin varma säng sen.
Lördagen orkade inte gå upp ur sängen förens vid 12 tiden då jag var så himmla seg.
Vart en lugn hemmakväll nerbäddad i soffan då jag inte kände för att gå ut på krogen.
I går söndags bakade jag en cheesecake då jag vart sugen på något gått till fikat.
Sen så vart det till att läsa lite mer ur ena boken jag höll på med.
I dag är det måndag och jag har inget speciellt jag ska göra så det blir väl till att läsa lite mer skulle jag tro.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0