Jag och datorn

Det är jag och min dator som har spenderat större delen utav dagen ihop. Har pillat lite med min bloggdesign som ni kanske märker och jag måste säga att jag vart rikigt nöjd.

Det är en rikigt slödag i dag, har inte änns orkat ta bort sminket från gårdagen men shit the same. Kunde jag få ett ligg efter att ha kört knät rak ner i marken än gång när jag var ute på krogen så överlever jag nog den här dagen med gårdagens smink på.

Kollade fb förut där jenny hade laddat upp bilderna från igår och jag kan ju bara säga att jag var på G! Aldrig mer tequila och laktis shot på samma kväll plus 1½ lite vin. Men men jag mådde ju inte dåligt när jag vaknade i morse och det är väl huvudsaken eller?!

Nu ska jag ialla fall ta tag i och ladda upp bilderna på fb som jag tog från festen igår. Ni har ju sett ett litet smak prov här på bloggen hur festen var igår. Ska lägga upp lite fler bilder här sen när jag är klar på fb.

 //M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0