Lördag & söndag

Lördagen vart rätt så lugnt. Sophia och lily kom över och käkade middag med oss vilket var super trevligt. Vi käkade biffcurry tills vi var fyrkantiga och rullade från middagsbordet.

Natha kom över vid sju tiden och lånade voffeltången sen körde jag henne till en fest och själv begav jag mig hem till emil och sandrah som hade lite fest. Åkte hem vid tio tiden då jag var trött och inte rikigt på party humör.

I dag har jag legat nerbäddad i soffan och läst ut en deckare samt påbörjat en ny. Har totalt fastnat för Åsa Larssons böcker. Nu ska jag slänga ett getöga på LA Ink och sen när det är slut sak jag fortsätta med boken jag håller på och läser.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0