Paljetter

OMG varför är jag inte rik för! Gick in på lindex hemsida och hittade hur mkt snyggt som helst som jag skulle vilja köpa. Hittade en tubtopp med paljetter som jag vart grymt sugen på att köpa men sen är frågan skulle jag passa i det? Här har ni en bild på den.
Lindex Shop Online - Topp






Hittade även det här linnet som jag skulle passa mig perfekt.
       Lindex Shop Online - Linne         


Det här var bara några utav saker jag hittade på deras hemsida som jag skulle vilja ha i min garderob. Funderar på ifall man skulle ta en tur ner på stan i morrn och prova plaggen och vem vet kanske unnan mig att köpa de ifall de passar o ser bra ut på än.

// M   

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0