Regn och rusk

Kom i säg vid 1 tiden efter att ha hämtat och kört hem alex och kristoffer från norrköping. Sophia kom förbi med lily vid 7 tiden i morse då jag ska vara hundvakt i dag. Efter att hon hade varit här gick jag och la mig en stund till. Vid tio tiden så var det dags att gå upp och gå en promenix med lily.

Det var bara till att ta på sig regnjackan och gummistövlarna då det regnade ute, jävla pissväder. Vart en rask promenix på 25 min sen vart det hem och beslagta varsin soffa.

Ska åka iväg och handla sen men det är inte lockande att kliva ut genom dörren något mer idag. Funderar p va man ska göra ikväll. Just nu lutar det emot att vara hemma och läsa en bra bok. Vad ska du/ni göra ikväll?

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0