Sthlm

Åkte till sthlm med min mor kl 8 i morse för vi skulle ha en shoppingdag. Högst upp på våra listor stod vinter skor. Min mor köpte ett par doctor martens kängor och själv vart det ett par ecco stövlar i skin som jag är jätte nöjd med.

Käkade lunch på en mongoliskresturang som serverade thai buffe för 85 kr som var jätte god. Vi åt så mkt mat så vi nästan rullade ut där ifrån. Nästa gång jag åker till sthlm ska jag banne mig äta där igen och då ska jag prova deras sushi buffe.

Sen var det en sväng i lite affärer, handlade på mig två par läppglans samt två par linnen  och efter det gick vi till centralen och väntade på att tåget skulle komma. Somnade som en klubbad säl i tåget på väg hem och jävlar vad gott jag sov.

Väl hemma så vart det mat och sen åkte jag iväg och hämtade natha hos sina föräldrar. Sen bar det av ner till friskis för ett dans pass vilket var skoj. Efter danspasset vart det hem och in i duschen innan jag begav mig hem till glenn och nathalie.

Var där en lite stund och snackade lite skit och umgick med sällskapet där och nu sitter jag nerbäddad i soffan och ska snart fortsätta med att läsa boken jag håller på med.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0