Tisdag

I dag har det stor handlats på willys, åkte upp vid halv 11 tiden och det var nästan folktomt vilket var skönt. Sen efter att ha kommit hem och plockat in allt på sina rätta platser vart det lite soffhäng. Madde messa och frågade ifall jag ville ta en sen lunch och jag var inte sen till att tacka ja. Så vid halv 15 mötte jag upp henne vid sultans, vi lyckades prata bort nästan 2 timmar där inne. Tiden går fort när man har kul och många skratt vart det.
När jag kom hem sen vid halv 17 tiden så var det dags för middag som bestod utav makaronipudding.
Efter att ha tryckt i mig två stora portioner så vart det lite soffhäng och kolla datorn. Sen messade emmy och kollade ifall jag var redo för en promenad så mötte upp henne 10 min senare vid coop och så tog vi 1 timmes promenad runt om i stan.Var helt svettig och slut när jag kom hem så det vart raka vägen in i duschen.
Nu blir det lite soffhäng och väntar på att kl ska bli 20 då de nya avsnitten av NCIS börjar på 3:an.

//M  


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0