Tonight's gonna be a good good night and awesome

Onsdag o fredag var jag ute en sväng på krogen o kollade läget, var väl direkt ingen höjdare någon utav gångerna. Torsdag slöa o läsa bok samt städa. I går fikade jag med henke.

I kväll är det party hemma hos kierstin och det kommer bli awesome. Har bestämt mig för att dricka vin i dag samt kanske laktis shot. Kameran ska med så man kan dokumenter kvällens bravade. Skulle vilja ha åkt till hävla oxå och firat hannes som vart bolaget mynig i dag, grattis på dig! Men jag har lovat kierstin att komma och fest ute i hävla blir det säkert fler gånger så.

Ha en awesome kväll för det ska jag banne mig ha!

//M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0