What ever

Kul kväll men men hade planerat nykter kväll men det slutade en aningen kalsa full men men.
Kanske man skulle jonglera men när tror inte det är min grej.
Är så jävla trött på allt....är fan mig sugen på att flytta ut till ett hus mitt ute i skogen där endast fåglarna kan störa mig, det skulle fan mig vara nått.
Synd att man inte har pengarna till det för hade jag det skulle jag fan mig inte  tveka en sekund.
Grymt sugen på mat är jag oxå men inget är öppet och kylen har inget gott att bjuda, jävla skit!
Men det blir nog bakis mat med wearner i morrn, förmodigen thaimat eller en flottig pizza men det lutar mot thai maten.
Nä kanske dags att sova så man orkar med morgon dagen för i morrn kommer hjärtat mitt som ger mig villkorslös kärlek utan att begära någon tillbaka.
Yeah what ever!

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0