Frustration

Vaknade i morse och kände att det här kommer nog bli en bra dag för jag har kunnat sova
hela natten igenom utan problem vilket var skönt.
Tog bilen till skolan och när jag väl kom fram så plockade jag upp matte böckerna och skulle
börja räkna lite tal.
Sen gick allt åt helvete, kristoffer lånade min bok för att kolla i fasit när jag är mitt inne i att
räkna ut ett tal vilket fick mig ur balans totalt.
Jag kände bara skaffa en egen matte bok för i helvete! Inget illa menat mot honom men det var min frustration över att inte förstå talen som siprade över.
Sen var jag sur som ättika resten utav matte lektionen och kände hur frustrationen växte när
jag inte förstod hur man skulle räkna ut marioteten utav talen.
Vart lite gladare då det var dags för lunch.
Kierstin och jag bänkade oss i sofferna och moffade i oss våran mat.
Efter lunchen var det marknads föring och jag var rätt så pigg o allert 2/3 utav lektionen,
blir lätt trött och uttråkad när man har en föreläsare som står och pratar non stop.
Nu är jag hemma och ska slöa en lite stund och sen ska jag göra engelska läxan samt se hur mkt pengar jag har på kontot.
Har öronmärkt större delen utav alla pengar som finns tillgängligt på kontot till ett par nya jeans samt ett par vinter skor.
Men frågan är när man ska åka iväg och handla det, är ju sugen på att inskaffa byxorna nu för
skorna är det ingen brådska med.
Jaja det visar sig väl när det blir av.
O btw förlåt ifall jag har varit kort, grinig och sur mot någon i dag, det har inte varit men mening utan jag har bara känt mig så otroligt frustrerad pga matten.
//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0