Helgen

Norrköping och palace i fredgas. Förfesten var kul, palace var sådär. Vart god mat på lions innan det bar av hem till stan.

Lördagen var jag små seg efter att ha kommit i säng vid halv 5. Pluggade lite och sen fixade jag till mig. Mötte upp jenny och K vid kvarnen för att sen bege sig hem till kierstin för lite fest. Jenny och jag drog till donkan sen för att käka. Sen vi upp H med compani för att dra på statt. Var helt okej där inne, kan bero på att man inte har varit där på ett tag. Hemma och i säng redan kvart över 2 vilket var skönt.

I dag har jag varit duktig och pluggat sen vart det en proemnix bort till coop för lite chips. Bokade biljetter förut till flickan som leker med elden som har premiär på bio den 18/9. Funderar nu på ifall jag skulle plocka undan lite på rummet så man hittar lite bättre.

I morrn är det då skola igen, på schemat står det engelska och ellära. Har sovmorgon i morrn oxå så jag börjar inte förens halv 10 vilket är skönt.

 

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0