TM

Franken kom och hämtade mig tjugo över 11 i går morse för att vi skulle åka till TM för att kolla på utställningen. Var en hel uppsjö utav snygga bilar att dreggla över, träffade en hel del människor man kände.
Metrologerna hade utlovat sol och cirka 15 grader varmt men istället vart det en stor sol och 25 grader hetta när kl var 12.
Höll nästan på att smällta bort där uppe vid TM men man ska inte klaga över det fina vädret.
Kom hem sen vid 17 tiden och då vart det mat och sen skulle jag bara lägga mig i soffan och slöa i väntat på att franken skulle höra av sig vid 18 tiden.
Dock så råkade jag somna som en stock och vaknade vid 20 tiden då franken ringde.
Vart inget race utan stog i böjen istället med lite annat folk o snackade skit.
Drog till statt sen vid elva tiden och mötte upp emmy, kristian och macus.
Minglade runt lite, snackade skit och hängde vid spelbordet/maskinerna men vid 1 tiden drog vi hem till emmy på efterfest.
Satt och babblade en massa tills kl vart 3 då kände jag att nu jävlar är det dags att knata hem till sängen.
Fy satan vad kallt det var ute när jag gick hem, skönt att emmy och jerry bara bor ett stenkast ifrån än.

Jag kan inte alltid ställa upp hela tiden.Tycker att jag har ställt upp jävligt mkt. Visst hade en plan utstakad för helgen men som alla vet så brukar det ju aldrig bli som man riktigt har planerat för ibland händer saker som är mer lockande att göra och då får man stuva om i planerna. Blir bara ledsen att när jag för en gång skull säger nej och inte kan ställa upp så får man skit för det.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0