Måndag

I dag var det elteknik och business engelska som stod på schemat.
El lektionen svischade förbi och till lunch så var det thai mat med kristoffer.
Sen efter lunch så vart det business engelska och fy fan vad seg lektionen var, trodde aldrig lektionen skulle ta slut. Fick läxa i engelskan tills i morrn, var ett papper vi skulle läsa och det var ju inte precis busenkelt.

Var hemma tio över tre och då vart det soffan för att power nappa lite men han bara blunda ögonen i 10 minuter innan sophia och hjärtat kom. Satt ute och snackade skit och njöt utav det lilla utav som var kvar utav solens strålar för dagen.

Sen när de hade gått fixade jag middag samt lunchlåda tills i morrn och sen tog jag tag i engelskaläxan.
Har precis tittat klart på svenska hollywood fruar och höll nästan på att garva ihjäl mig åt dem.
Herregud är det enda jag kan säga om det.

Nä nu ska jag kolla min fb sida sen är det sängen som gäller för min del.
God natt på er!

//M


Så här tycket jag om buisness engelska lektionen i dag

 


Ditt ord
Postat av: Ida

HAHA gillar din min!

2009-09-15 @ 16:56:19
URL: http://flikkanmedgodsmak.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Haha den är ju så jävla grymt snugg eller inte :P

2009-09-20 @ 13:23:59
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0