9 Mars

I går så drog jag till gymmet efter jobbe och sen var jag lite onyttig och lyxade till det med ben & jerry ice cream till efterrätt. Den glassen är farligt god, tur att det är dyr så man inte köper den så ofta.

I dag fredag så jobbade jag och min tandläkare en kortis dag. Vi skulle ha slutat halv 1 men vi jobbade snabbt och effektivt så vi var klara redan tjugo i tolv så klockan 12 tog jag bilen hem till stan.

Väl hemma vart det lunch och sen städade jag lite, när det var klart så vart det ett varmt och skönt bad. Nu ikväll så ska jag först titta över hos emmy då hon har tjejkväll.

Sen ska jag vidare hem till franken där det är lite fest och sen blir det väl en lite runda på krogen. Dock så blir det nykter för min del då det bär av till norrköping i skaplig tid i morrn.

Men innan kvällen börjar och jag ska svischa runt så blir det soffhäng och lite glass.

/M

Ditt ord
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Jaa jag längtar som fan! Till Alanya, det vanliga stället alla åker till ;P Men jag har inte varit där så det ska bli kul :)

2010-04-10 @ 18:03:43
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0