Beslutsångest

Åkte upp en sväng till jysk i dag med min mor för jag skulle köpa lite nya örngott. Morsan hittade en ny kontorsstol som fick följa med hem. Jag fick naturligtvis den stora äran att skruva ihop stolen vilket inte var allt för svårt.

Jag hittade en jätte fin byrå där uppe som jag vart sugen på att köpa men så började jag kolla runt på ikeas hemsida för en lite stund sen och hittade en liknande byrå. Det skiljer ungefär drygt 200 kr imellan de två byråarna och sen så har den från jysk fler lådor. Den från jysk kostar 1699 och ikeas byrå kostar 1495 kr.

Tänkte att jag lägger upp två bilder på byråarna så får ni berätta vilken ni tycker är snyggast. Att det ska va så svårt att kunna välja i bland.

/M

                                         
Byrå från Ikea.                                                         Byrå  från jysk.


Ditt ord
Postat av: emmy

ikea... absolut, deffinitivt, ikea...ikea!

2010-04-11 @ 19:54:43
Postat av: Maddiie

Det blir det från ikea dock så har de inte byrån inne för tillfället :(

2010-04-11 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0