Fixa och dona

Fredag och det vart enlång sovmorgon då jag inte klev upp förens kl 11 men det är ju så förbaskat skönt att sova.

Idag ska jag rensa kameran på en massa gammla bilder och sen ladda batteriet för imorrn blir det en hel dag på elmia med madde, chrille och kim. Man måste ju kunna ta en massa bilder på alla fina bilar som de kommer att ställa ut där.

Jag ska även ta tag i och städa bort de där dammråttorna som har blivit lite många nu på mitt rum. Sen ska jag kolla med mamma ifall jag kan låna med hennes kamera oxå till elmia då det kan vara bra med en backup kamera ifall mina batterier skulle dö mot förmodan. Jag skall även hämta ut lite pengar så man slipper stå i kö i morrn till bankomaten där nere, mkt smidigare med lösa pengar vid sånna härna tillställningar.

Annars så ser dagen ut att bli rätt så lugn och så får det bli till att lägga sig tidigt så man är pigg tills i morrn för vi ska åka iväg vid halv 9. Visst vi åker inte iväg så värst tidigt på morgonen men vi ska vara där hela dagen o större delen utav kvällen så då gäller det att ha bra med energi.

//M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0