Måndag o tisdag

I går så var det jobb hela dagen sen vart det hem och äta middag. På kvällen vart det soffhäng samt leta runt på blocket bland lämpliga bilar. Tänkte försöka hitta ett lämpligt objekt att köpa till sommaren då det känns som att det blir bäst att ha två bilar då jag ska jobba näst intill hela sommare.


I dag har det varit full rulle på morgonen. Jag och morsan drog iväg och storhandlade sen vart det till att fixa lite lunch. Nu har jag precis betalat alla räkningar, flyttat över lite pengar på sparkonto samt skickat iväg två jobbansökningar.

Snart så ska jag åka iväg till jobbet, måste även tanka så det går att åka med pärlan. Man kommer ju ingen stanns ifall tanken är tom.

Efter jobbet i dag så blir det en sväng till gymmet sen är jag ledig i morrn då ska det bakas samt fikas.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0