Migrän

I dag vart det ett arubt slut på jobbdagen för min del för vid halv 11 tiden så började jag må illa, huvudet bulltade, fick frossa och hela rummet började snurra framför ögonen. Med andra ord så fick jag ett migränanfall så jag var tvungen att lägga mig i soffan i personalrummet.

Mina jobbarkompisar var jätte snälla emot mig och bäddade ner mig och kollade till mig med jämna mellanrum då jag tydligen var likblek i ansiktet när jag gick ut och bad de hoppa in och assa åt min tandläkare.

Efter två huvudvärks tabletter och vila på 40 min så bestämde vi att det var bättre att jag åkte hem för dagen och kryade på mig. Så när jag kom hem så bäddade jag ner mig i soffan med min migrän och slockande nästan på en gång.

Min far var så snäll och köpte thai mat åt mig så jag skulle få någon lunch i mig, han kom hem med maten vid 1 tiden och då hade änligen migränen börjat släppa.

Annars i dag så har jag inte gjort mkt förutom att ligga i soffan och ta det lungt. Vid 4 tiden så hade min migrän släppt vilket är skönt men tyvärr var jag tvungen att ställa in träningen i dag men kanske lika bra det.

I morrn blir det banne mig att åka till jobbet och sen iväg och träna.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0