Muffins

I går så bakade jag en massa muffins med hallon och mörk samt vit choklad. Sammanlagt vart det väl 36 st muffins.

Efter att ha bakat och passerat duschen knatade jag ner på stan för att möta rebecka. Det vart glass och fika på sultans city. Efter det så gick vi till hm och där vart det lite shopping för oss bäda. Hittade två tunikor/långa skjortor som jag köpte samt hårspännen.

När jag kom hem från stan sen så vart det lite soffhäng innan det var dags att ta tag i middagen. Vart hemma gjord pizza och jag vaar proppmätt så jag vilade ögonen ett tah i soffan. Vid fem tiden kom franken och hämtade mig då vi skulle till gymmet.

Var helt mör i kroppen när jag kom hem sen. Kollade igenom en massa bilannonser på blocket, skickade iväg några länkar som min mosters sambo skulle bedöma. Och hör och häpna we may have a winner :P

Sen ringde sophia och ville ha skjus upp till akuten då hon hade blivit påkörd av en bil som bara hade åkt där ifrån. Hon hade inte skadat sig så jätte mkt utan hade lite ont i armen men hon ska tillbaks i morrn för att röntga sig.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0