Sultans

Jag däckade i soffan när jag kom hem vid halv 1 från jobbet. Min huvudvärk vägrade att ge med sig även fast jag hade proppat i mig en massa alvedon.

Fixade middag vid halv 5 tiden sen vid 6 tiden gick jag hem till madde. Vi skulle byta lite bilder sen vi var på elmia, sen gick vi ner till sultans och tog en fika.

Snackade väl bort 1½ timme om allt mellan himmel och jord. Tittade på lite snygga bilar som gled förbi ute på gatan.

Resten utav kvällen har jag slöat i soffan, laddat upp bilder på bdb samt snackat med folk på msn.



Hmm..det är kostigt att man ska få en massa skit när man änns inte har gjort något men varsegod skyll på mig bara ifall det känns bättre. Mig kvittar det, det gör varken till eller från.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0