Trevlig kväll

Hade filmkväll hemma hos tobbe i går med han och natha, käkade kina mat och tjockade oss. Vi tittade på The ugly truth som var kanon bra. Jag tror inte jag har garvat så mkt till en film. Den ska jag banne mig köpa och ha i min dvd sammling.

Kim kom över sen och gjorde oss sällskap lagom tills vi skulle kolla på Underworld 3. Den var helt okej och efter den så tittade vi på Trubbel i paradiset. Den var lite seg i början men blev bättre ju längre in i filmen man kom.
När kl var tolv sen så gav vi upp och kim var snäll och körde hem mig. Väl hemma så somnade jag som en stock i sängen.

När jag vakande vid halv nio i morse och kollade ut så låg det snö på taket. Fy tusan det var ingen vacker syn så jag drog täcket över huvudet och sov till halv ett. Fick ett mess utav emmy sen som undrade ifall vi skulle gå på en promenad så det var bara att fixa till sig så man var redo.

Vart en promenix runt på norr och snackade en massa skit innan det vart ett stopp på coop för lite dricka. Sen knatade jag hem och laddade upp bilderna från emia på fejjan.

Nu skall jag strax gå hem till sophia och kolla på lilys söta små valpar.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0