Tyst

Har inte skrivit här på ett tag men det har inte hänt så mkt förutom att jag har jobbat i vanlig ordning. Jag var dock på anställningsintervju i måndags i oxelösund, dock så fick jag inte jobbet men det går fler tåg som man brukar säga. Jag får förhoppningsvis förlängt i flen vilket skulle vara kul då jag trivs väldigt bra där.

Annars har det blivit lite gym träning och i går så var jag ledig. Vart en fika med madde på stan och sen kollade vi runt i olika affären innan vi begav oss hem.

Vädret var lite halv tråkigt i går men i dag jag det finns fan mig inte ord för detta skit väder. Det snöar och det värsta av allt snön ligger kvar!

Men men det är väl bara att bita ihop och hoppas det försvinner fort som tusan och att våren kan komma på riktigt och koppla sitt grepp om vårat land.


 Idag är det jobb på eftermiddagen som står på schemat och innan dess lunch och soffhäng.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0