20100816

Så har en ny arbetsvecka dragit i gång men vi startade endå måndagen riktigt lugnt. Kan vara skönt för omväxling skulle att inte rivstarta veckan.

Har varit väldigt växlande väder i dag, på förmiddagen enda fram till eeftermiddags fikat var det rätt så soligt ute. Sen helt plötsligt hade det kommit en massa halv mörka moln och regnet började komma lagom när vi slutade för dagen.

Kim höll på med middagen när jag kom hem efter jobbet, vart chili con cane. Det smakde extra gått då inten utav oss har ätit det på ett bra tag.

Nu slöar jag i soffan och väntar på att mobilen jag lånade från chrille ska ha laddat klart så jag kan föra över bilderna från mitt minneskort till datorn. Mitt gammla minneskort passar nämligen inte i nya mobilen och den föra är stendöd.

Snyggingen kommer väl hem om en stund, han åkte ut till sina föräldrar i sköldinge förut för att lämna tillbaka en matdosa till sin far.

Nä gott folk roligare än så här kommer inte detta inlägga att bli. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0