50 års fest

Hade en jätte trevlig kväll i går på 50 års festen ja förutom att en viss person som inte hade någon ting där att göra döck upp. Men det var trevligt att träffa alla igen som mats, berit, christel hennes söner, rickard och hans fru samt deras underbara 1 årige som gabriel. Charmigare och gladare lillkille får man nog leta efter, var nästan lite sugen på att skaffa en egen när man hade gullat med honom.

Det bjöds på öl, vin, krabbfishpaj, rostbiff, potatis sallad, frukt och sen en massa grillat kött på kvällen. det var med andra ord ingen risk att man varken gick hungrig eller törstig där ute. Själv pimplade jag i mig vin, rom oboy samt rom och cola.

Vi kom hem till stan vid 5 tiden och då vart det sängen direkt för mig och snyggingen. Nu har vi vaknat till liv och ska strax ner på stan för vildsvins kebab.


Du hade då fan mig ingen ting att göra där ute i går på min släkts fest. Jag skiter i att du kom ut för att va fyllechaffis till en utav mina vänner men det innebär inte att du behöver kliva ur bilen och komma o hälsa. Tycker det var väldigt nonchalant gjort utav dig och dålig stil. Jag skulle då inte ha gjort samma sak ifall jag hade varit fyllechaffis till någon som var på din familjs eller vänners fest.

Vi tre, du, jag och kim har inte sätts över huvud taget och hälsat på varandra sen han och jag vart tillsammans och då tycker jag fan inte att man behöver göra det ute på en fest som hålls utav mina släktingar. Jag tycker det var jävligt respektlöst gjort utav dig men du tänker förmodligen inte längre än vad ditt sundaförnuft sträcker sig.

Du tycker kim var otrevlig i sina mess till dig och skyller på att det var för att jag satt brevid honom när han skrev dem med det stämmer inte för jag satt inte brevid honom då. Du bara anntar att det är så och att allt beror på mig. Men du har då aldrig funderat på att han kanske är så kort och "otrevlig" utav sig för att han inte längre vill ha någon kontat alls med dig som vän?

Nej nu ät det mat som står på schemat och sen resten utav dagen ska vi bara ta det lungt och bara vara.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0