A-team

Sötnosen fixade middag när jag kom hem från jobbet, köttbullar och mackaroner. Fy tusan vad gott det smakade, det behöver inte alltid vara komplicerade maträtter för att man ska tycka det smakar jätte bra.

Efter middag så fixade jag matlåda tills i morrn och så passade jag på att ta tag i disken som hade blivit efter middagen. När allt det var avklarat sen så bestämde vi oss för att titta på lite film.

Det vart A-team och fy tusan vad bra det var. Inte en tråkigt stund alls i den filmen och många skratt lockade den fram oxå. Men nu ska jag strax krypa ner i sängen så jag orkar med sista arbetsdagen i morrn för denna vecka.

Här kommer bilderna som jag lovade på hallon/björnbärs pajen jag bakade samt hallon browniesen som sötnosen bakade.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0