Action

I går kväll så kollade vi på film med linnéa och krille och det vart action för hela slanten. Kommer dock inte ihåg vad filmerna hette nu men de var helt okej. Dock så bommade vi på thriller vi hade lånat, vi missade att den var spansk. Så det såg vi bara 10 minuter utav innan vi sågade den totalt.

Vid 22 tiden åkte sällskapet här ifrån så då vart det lite teve tittade för mig och sötnosen innan vi satte oss och nördade framför xboxet samt datorn.

I dag är det söndag och jag ska fika med henke kl 13 på sultans :) innan dess så ska jag ta tag i disken och sen tvätta några maskiner med smuttstvätt. Ska även ta och pyssla om min karl lite som fortfarande dras med sin förkylning och den går tyvärr inte åt rätt håll :(

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0