Cold hard cash

I går efter middagen åkte vi ut och firade john som fyllde år. Han bjöd på kaffe, saft, kakor, smörgåstårat samt tårta. Var proppmätt efter middagen men en lite tårtbit slak ner.

Karln fick pengar i födelsedagspresent för då kan han köpa exakt vad han vill ha. Var där ute i några timmar och snackade skit och kastade ett öga på teven.

Sen är vi kom hem så tittade vi på smala sussie innan det var dag att krypa ner i sängen för min del.


Idag är det onsdag och jag ska snart bege mig till jobbet. Det är grå trist väder ute så man är ju inte så jätte pepp speciellt inte när sötnosen ligger kvar i sängen och sover då han har semester. Nä ska gå in och pussa lite på honom innan jag åker iväg och jobbar.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0