Hade tur

Hade bara åkt på en redig dunder förkylning så nu blir det att trycka i sig en massa alvedon, dricka litervis med teé, käka halstabletter och bara ta det lugnt.

Har mest sovit större delen utav dagen förutom när jag fick ett ryck och tog tag i disken från går dagen. Åkte och handlade sen när kim kom hem från jobbet.

När det var avklarat vart det middag och sen mysa ner sig i soffan och kolla på fångarna på fortet. Ska strax trycka i mig några alvedon och bädda ner mig i sängen, sötnosen sitter och spelar online på sitt xbox den lilla nörden Fast jag ska väl inte säga något, jag sitter ju här framför datorn och nördar.

Ha en fortsatt bra kväll allesammans för det ska jag försöka ha även fast näsan rinner som gud vet vad

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0