Sköldinge

I går hände det inget speciellt allt, var det vanliga jobba, komma hem och äta middag sen kolla lite på teve innan det var dags att sova.

I dag har det varit en rätt så lugn dag på jobbet, var inne hos en annan tandläkare idag på förmiddagen och sen efter lunch så städade och donade jag lite på mitt arbetsrum. Kollade igenom alla instrument så det inte fanns några rester kvar utav fyllningsmaterial på de.

När jag åkte hem sen så regnade det, vad annars. Det skulle ju inte vara helt fel ifall solen kunde titta fram någon gång istället. Efter middagn så åkte vi ut till sköldinge och firade kims mamma som fyllde år. Det bjöds på kaffe, tåra, kakor och skit snack.

Nu sitter vi nersjunkna i teve soffan. Jag ska strax betala räkningen på den rutiga kjolen jag fick i dag som jag hade skickade efter. Den och sakerna jag beställde från no shame kom i dag så jag var nästan som ett litet barn på julafton när jag öppnade paketen.

/M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0