Äntligen tisdag, så jävla skönt!

Yes det är äntligen tisdag vilket innebär att min jul ledighet har börjat. Är dock bara ledig fram tills måndag då det är dags att jobba igen. Men 5 dagars ledighet är inte fy skam sen jobbar jag 2 dagar för att sen vara ledigt i 5 dagar till.

I morrn blir det en sväng ner på stan med madde och charlie. Ska kolla ifall jag hittar någon fin julstjärna att ha i våran gran sen vet man aldrig ifall det följer med något mer hem. Jag ska även åka upp och handla lite på willys och öb men det får bli tidigt i morrn vid 9 tiden i hopp om att det inte är så jätte mkt folk uppe då.

Fast nu blir det att glo på NCIS och sen topgear innan det är dags att krypa ner i sängen.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0