Dagarna som har varit

Lördagskvällen var det fest uppe hos victor vilket var trevligt. Vi var en lite skara som satt där uppe och drack samt snackade skit. Gick ner mot krogen efter 23 tiden men kim och jag valde att köpa mat och sen dra oss hemmåt.

Söndagen åkte vi ut tidigt till kims föräldrar för han skulle fixa lite med några garageportar. Jag åkte hem efter en stund och tog tag i lägenheten, plockade och tvättade lite.

I måndags så var det dags att återgå till jobbet men det var skönt att jobba efter några dagars ledighet. Det var relativt lugnt med tanke på att det var månaden efter julhelgen. På kvällen kom madde, chrille och charlie över på en fika. Fikade, snackade lite skit och skvallrade innan de gick hem till sig.

Tisdag i dag och det var sista jobbdagen denna vecka för min del. En utav tandläkarna var sjuka i dag så jag ringde återbud till de patienterna och sen var jag inne och assisterade hos en annan tandläkare på eftermiddagen. När jag kom hem förut ikväll så vart det pannkakor till middag sen skulle jag ta en lite power nap då jag var så trött. Det slutade men att jag sov 1 timme i soffan innan jag orkade släpa mig in i duschen.

Nu sitter jag nyduschan samt lite piggare i soffan och kollar på NCIS, dricker cola och moffar pringels chips. I morrn blir det lite sovmorgen men inte så länge för vi ska åka iväg till laxå. Ska träffa anje och andreas och kolla in deras nytillskott till familjen, lille elias.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0