Nästan en heldag på stan

I går åkte jag upp till willys samt öb och handlade lite saker så man har allt hemma över helgen. Sen när alla varor var inplockade så gick jag ner på stan med madde och charlie. Vi tog en fika på CL och snackade lite skit, sen kom min mor dit vid 12 tiden. Madde gick hem så morsan och jag tog ett race på stan, köpte resårmudd till kjolen min mor ska hjälpa mig fixa till.

Mötte upp natha inne på åhlens vid halv 1, fundade en julstjärna där inne då vi inte hade någon. Gick runt och kollade i lite affärer innan vi tog en fika på CL. Sen traskade jag hem och tog tag i disken sen gick jag bort till frissan och klippte luggen. Så det vart nästan en heldag nere på stan.

Väl hemma sen så fixade jag med maten så den nästan var klar när kim kom hem. Vi käkade mat, kim pillade lite på sin nya dator som kom sen efter att vi hade fixat till oss så åkte vi ut till sköldinge för att fira min kusin.

Vart fika och lite skit snack där ute sen kollade vi på den sisat shrek filmen innan vi åkte hem till oss. Var hemma vi 22 tiden och då vart det lite data nördande innan sängen ropade på oss.

Nu ska jag strax fixa till mig då jag ska träffa victor nere på stan för en fika. Hjärtat fick bråttom till jobbet då vi båda somnade om efter att klockan hade ringt, vi vaknade 7.40. Så han flög nästan ur sängen och vips så hade han försvunit ut genom dörren.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0