Trött, frusen och kissnödig det kan inte bli så mkt bättre

Sitter i soffan mätt som gud vet inte vad efter att ha proppat i mig en jätte god tacopaj som kim fixade till middag. Jag är även frusen, trött som tusan och kissnödig. Underbar kombination men det sistnämda ska jag snart ta tag i.

Den här dagen har bestått utav jobb, åkte upp och handlade lite på willys till kvällsmaten när jag kom hem från jobbet. Trodde det skulle vara jätte mkt folk på willys men det var rätt så lugnt.

Har hunnit med att tvätta en maskin tvätt så nu är tvättkorgen halv full eller halv tom beroende på hur man ser på det hela. Tänke se ifall jag skulle kunna lyckas nå botten på den under den här veckan men risken är väl liten.

Har bara en jobbdag kvar sen är jag jul ledig fram tills nästa måndag då det blir 2 dagars arbete för att sen vara ledig ytterligare några dagar. Åh det ska bli så skönt, längtar tills på onsdag med vetskapen om att när mobil larmet går igång 6.20 så kan jag stänga av det och bara sluta ögonen igen.

Men nu ska jag se till att bli av med min kissnödighet och sen bädda ner mig i soffan och kolla på deckaren som börjar kl 21 på 4:an.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0