Börjar bli sjuk?

Mitt griniga morgonhumör vart mkt bättre när jag kom till jobbet. Jobbade med min tandläkare på förmiddagen och sen på eftermiddagen så var jag inne hos en utav de andra tandläkarna och assisterade. Dagen flöt på smidigt och relativt fort.

På vägen hem sen vart jag omkörd utav en idiot vilket resulterade i att hela min ruta vart nersmuttsad. Skit kul när änns spolarvätska har fryst men turligt nog så har det varit mildväder i dag så när jag provade bara för att så funkade det. Så när jag kom in till stan vart det raka vägen till shell för att köpa koncentrerad spolarvättska och hälla i bilen så det banne mig inte ska frysa igen.

Nu sitter jag i soffan och mår pyton, fryser och har huvudvärk som sträcker sig ner i nacken. Jag har banne mig inte tid med att vara sjuk. Jag tänker ingnorera det fram tills helgen för jag har ingen inplanerat så då kan jag ligga hemma och bara vila upp mig.

Men det blir ialla fall till att lägga sig tidigt och hoppas på att man kan sova ordentligt.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0