Fredags fest

Drog hem på fest hos sandrah och emil med natha i kväll eller rättaresagt i går kväll då det är en ny dag då klockan är 3 på morgonen. Där uppe var det en hel drös med folk som drack och lyssande på musik.

Drack lite rom och cola i kväll då jag vart grymt sugen på det, snackade lite skit med tommy, tuba, sandrah och resten utav kompanit som var där uppe.

Trallade ner till lilla vid halv tolv tiden och mötte upp franken där, sen vid tolv tiden kom natha och tobbe dit. Vart en sväng till san marino där man träffade på en hel del människor man kände, sen vart det  tillbaks till lilla.

När de stängde så vart det maistro för lite käk då folket vart hungriga. Trillade in en hel del folk där som man kände. Så överlag så har det varit en kanon trevlig kväll men många trevliga vänner.


Tycker det är så omoget att kasta ur sig en massa löjliga kommentarer men fine bara att fortsätta med det ifall du tycker det är såå kul. De biter ändå inte på varken mig eller mina vänner så det känns bara så onödigt.

Nej nu blir det banne mig sängen för min del, natti natti på er och hoppas ni har haft en trevlig fredagskväll.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0