God jävla måndags morgon

Vaknade redan kl 5  (går själv upp 6.05) utav min far som hostade som en tok. Det är fan mig inte okej och så där höll han på i 40 min. Varför kan gubbfan inte ta lite utav hostmedicinen vi har hemma så han kan sluta hosta. Nä men för all del skippa det och väck hela kvarteret istället.

Vilken underbar jävla snart på en måndags morgon. Nu sitter jag nere i köket och slänger hatblickar mot bilfan för återigen så har spolarvätskan fryst. Detta jävla snöväder kan ju få en att bli hatisk för mindre. Det är fan inte min dag i dag känns det som och för att göra de ännu roligare så jobbar jag till kl 17 i dag.

Men jag tror dagen kommer blir bättre så fort jag kommer till jobbet men tills dess så kommer jag vara som en sur citron.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0