Jobba?

Ja det kan man ju knapapst på stått att jag har gjort i dag. Har mest bara glidit runt på jobbet då min tandläkare är sjuk och en tandläkare samt 3 sköterskor ledigt så det har inte funnits så jätte mkt att roa sig med idag. Har plockat lite disk och journaler och sen suttit framför datorn och surfat lite :P

Om en liten stund så bär det av hemmåt och då är det först middag som står på schemat och sen ska jag bort till sophia och fika med henne och lily. Sen efter fikat blir det att dränka sig i badet en stund.

I morrn är det först jobb på förmiddagen och sen bär det av till mitt älskade norrköping med natha för att fylla på kroppen med lite bläck :D

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0