Söndag

I dag så har det varit full fart, bestämde mig för att lägga pluggandet på is. Jag har visserligen bara det nationella provet i matte kvar men tiden finns inte till för att hinna plugga till det när jag jobbar nu. Jag känner att det är bättre att lägga all energi på jobbet och lära mig allt där till 100 %.

Tog tag i städandet i dag så nu är alla dammtråttor borta och alla saker ligger på sin plats. Tog äben tag i och pantade en massa burkar samt slängde tidningar och kartonger.

Efter allt städande och fixande så tog jag en varm och skön dusch, fixade naglarna och kletade i en hårinpackning i håret. Så nu känner jag min tipp topp inför en ny arbetsvecka.

Nu ska jag se på lite teve och smaska i mig smågodis innan det är dags att bädda ner sig i sängen.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0