Ajajaj

Fikat på sultans med madde var jätte trevligt, vi pratade bort ca 2 timmar. Dock så kändes det som kortare tid men tiden flyger fram när man har kul.

Sen när jag kom hem så var jag frusen som en isbit så det vart ett varmt bad och tina upp kroppen. Gudomligt skönt var det, hade ju inte varit helt fel ifall man hade haft bastu oxå.

Åkte upp till farmor sen och firade henne, hon bjöd på fika och en massa babbel. Efter det vart det parken och köpa pizza.

Nu ligger jag i soffan och har en svidande nästan knivskarp smärta i magen vilket beror på att jag har fått i mig en massa mjölkprodukter vilket inte är bra för min stackars mage. Var ju så osmart och åt bakpotatis med skagenröra och sen var det en massa vitsås på pizzan.

Ska ligga och tycka synd om mig en liten stund till i soffan innan jag beger mig ut till sköldinge för att kolla på film med min kusin.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0