Lasange

Det tog mig drygt 1 timme att skriva nationella provet och man får sitta som högst 4 timmar med det. Så med andra ord det kommer att bli ett ig på det provet.

Men men nu sitter jag hemma i soffan och ska strax ta tag i städandet då det behövs. Det kurrar dock grymt mkt i magen men som tur är så håller min kära mor på med maten. Det blir lasange till middag nom nom som natha skulle säga.

Efter städandet och maten så ska jag plocka fram mina gammla studieböcker och friska upp mitt minne så jag är med på banan på måndag.

Åh btw så hittade jag äntligen min tröja till understället. Det är grymt skönt att ha på sig underställs byxer under jeansen nu när det är så jävla kallt ute.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0