Nationellt prov

Tog sovmorgon i från skolan i morse och klev ur sängen kvart i 10. Tryckte i mig några rostade makcor och sen åkte jag iväg till skolan. Nu sitter jag i skolan och väntar på att kl ska bli 12 så jag kan skriva mitt nationella prov i matte B.

Kan ju redan nu säga att det förmodligen blir omprov då jag inte haft någon direkt ork till att plugga till det. Känns som shit the same för jag börjar ju endå jobba på måndag. Men det skulle ju vara trevligt och få ett betyg i matte b. Men som sagt man kan ju alltid göra om nationella ifall det skulle gå åt helvete.

Suck det är 30 min kvar och jag hinner må illa 10 gånger om. Jag mår alltid illa när jag ska göra prov, har inga nerver utav stål här inte. Speciellt inte när det gäller prov.

Nä lite mer cola på det här så blir det nog bra.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0